UnDerWorLd (the world that I live) Go to: www.photounderworld19.blogspot.com

terça-feira, janeiro 25, 2005

LeMoS tRaDuZ o TeXtuH...? LoL

رود بر شما . نرم افزاری که معرفی میکنم و استفاده ازتوصیه میکنم و حتی اسرار دارم ازش استفاده کنید نرم افزاریست با حجم بسیار کم (کیلو بایت( که باعث میشه بسادگی هر چه تمام تر سرعت اینترنت شما از جمله دانلود و آپلود کردن و لود شدن سایت ها و وبلاگها تا سه برار افزایش پیدا کنه که واقعا باور .نکردنی هستش این نرم افزار که من برای دانلود اون هم فایل فشرده زیپ قرار دادم بصورت آزمایشی و رجیستر نشده هستش که با بار استفاده کردن از اون مجبور میشین .کد رجیستر کردنش رو خریداری کنید ! امااااااا ! من این کد رو هم در اختیار شما قرار میدم تا براحتی بتونید رجیستر کنید و از این نرم افزار و کارایی هاش لذت ببرید: اما چند نکته و یه توضیحات مختصر برای استفاه صحیح از این نرم افزاروقتی این نرم افزار رو برای اولین بار اجرا میکنید رجیستر نشده ست و اولین کار اینه که باید قبل از شروع برنامه به قسمت رجیستر برنامه برین و رجیستر کد و شماره رو .که اینجا نوشتم

Texto dedicado ao meu amigo Lemos... "Wise" in da HOusE JAMAicA LivrE 4EVER